خاطرات خنده دار جدید


موضوعات
کد پیشواز ایرانسل
جوک خنده دار ارسالی
اس ام اس
فقط خنده
nod 32
عمومی
کامپیوتر و فناوری
داستان طنز
پ ن پ
سوتی خفن
اعتراف های خنده دار
جوک اصفهانی
ترفند
عکس
داستان کوتاه
آیا میدانستید؟؟؟؟
چیستان
تست هوش
ضرب المثل
فقط در ایران
ضد حال
خاطرات خنده دار
فک و فامیله داریم ؟
ترول
تحقیق
0111
د ن د

نویسندگان

لینکدونی

امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 2783
بازدید کل : 115692
تعداد مطالب : 754
تعداد نظرات : 129
تعداد آنلاین : 1




خاطرات خنده دار جدید
موضوع: <-CategoryName->




دیروز رفته بودم امامزاده داود.
تو مسیر یک پیرمرده پیاده میرفت سوار ماشینش کردم، برگشت گفت دست شما درد نکنه ما قدیما این مسیر رو با خر میرفتیم،
الان داریم با شما میریم...
.
.
..
.
نفهميدم تشكر كرد!!؟؟؟
خاطره بود؟؟!!!
يا قصد تخريب مارو داشت؟؟!!!!







تو رادیو پرسید که :
شما برای حفظ امنیت توی فضای مجازی چیکار میکنید ؟
.
.
یکی زنگ زد گف:
من توی فضای مجازی سعی میکنم اصلا به اینترنت وصل نشم!!!!
خدایاااا الهی العفو !!




بابام میگه : خجالت بکش ناپلئون به سن تو بود شاگرد اول کلاس بود ..

بعد من گفتم : بابا ناپلئون به سن شما بود امپراطور بود ...
.
.
.
.
.
.
.
.
هیچی دیگه.باز اومد کولر و خاموش کرد عجب گرفتاری شدیم!!







دیشب بابام اومد پیشم میخواست بگه دخترم بامن صادق باش گفت دخترم باصادق باش
.
.
.
.
.
منم فکر کردم بابام روشن فکر شده گفتم نه بابا الان بایه پسر دیگم به هیچ عنوان بش خیانت نمیکنم!
اینجا بیمارستان خاتم الانبیا!!
بخش شکستگی!!








تو آسانسور بودم
یه خانمی سوار شد گفت :چطوری؟؟؟؟
منم گفتم : الحمدالله
طرف دست زد به هندزفریش یعنی دارم با موبایل صحبت میکنم

منم تسبیح رو از جیبم در آوردم و ادامه دادم:الحمدالله الحمدالله .....

شانس آوردم تسبیح تو جیبم بود : )))))









دعوای همیشگی منو داداشم
اون عاشق مسی و بارسلونا من رونالدو ورئال!
پدرم از وقتی فهمیده دعوامون سر چیه برا اینکه از داداشم دفاع کنه از مسی تعریف میکنه.حالا فرض کنین بابام اصا نمیدونه مسی تو کدوم تیم بازی میکنه!!
مدیونید اگه فکر کنین بعضی وقتا موقع بازی بارسامیپرسه حالا مسی کدوم هس؟!!
بعضی وقتام چن دیقه ک بازی ونگا میکنه میگه ایول مسی!در حالی ک توپ دست نیمار بوده!!!
فردا قراره اخرین بهزیستی رو هم سر بزنم!التماس دعا!








ملت دو بیت شعر واس دوس دختراشون میگن ... دختره خر ذوق میشه که دوس پسرم شاعره :|
اونوقت من یک دوست دختر دارم خودش رشتش ادبیاته ... شعر میگه !
صبح تا شب میشینم لغت نامه دهخدا هم میزارم بقلم ... ده بیت شعر میگم . اخرشم که میبینه ، یک چش خوره میره میگه "قافیه ها ایراد دره ، وزن نداره ... خلاصه ی کلام گند زدی به ادبیات این مرزو بوم "
ارزو به دلم مونده یک بار تعریف کنه :| تریپ احساسی بیاد ... -_-
خدایی اینم شانسه من دارم !!









آقا استادمون دیروز داشت یه مساله سختو واسمون توضیح می داد.
این بیچاره هر چقدر توضیح داد ما نفهمیدیم.آخرش عصبانی شد گفت:خر هر چقدرم عر عر کنه صاحبش نمی فهمه..
از استاد عزیزم واقعا ممنونیم که مارو صاحب فرض کرد و خودشو ... .









بنظر من آدم باید عین سیب زمینی باشه
نه کسی بخاطره طعمش میخرتش نه ظاهری داره که مردم دوسش داشته باشن
فقط اگه نباشه انگار یه چیزی واقعا کمه!!!!









دیدید تو این فیلما یارو باحاله یه سیب از دکه ها بر میداره یه گاز میزنه و میره.منم این کارو کردم...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
یارو میوه فروشه تا جون داشت مسه سگ دنبالم کرد.
بدبخت سیب ندیده!!!!








عاغا توی بلاد کفر نرم افزار طراحی کردن تا به صفحه نمایش نگاه نکنی روشن نمیشه
اونوخ ایرانی ها یه نرم افزار خنده درست کردن به اسم مترجم همراه ویرا...
الان غروب شده، صدامم گرفته، نتونسته معنی کلمه "سلام" رو بهم بگه!
.
.
من:|
نرم افزاره ‏‏^‏.‏^‏


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: javad تاریخ: شنبه 20 تير 1394برچسب:خاطرات خنده دار جدید"خاطرات" خنده دار جدید"خاطرات خنده دار"nhvhf"داراب",

مطالب گذشته

·

شارز رایگان ایرانسل 5اذر ارسال در : 1394/09/05 13:25

·

مراحل مهمانی دادن ایرانی ها ارسال در : 1394/09/01 16:46

·

جوک جدید ارسال در : 1394/09/01 16:41

·

شارز رایگان ایرانسل 27 مهر ارسال در : 1394/07/27 08:15

·

شارز رایگان ایرانسل 28 شهریور ارسال در : 1394/06/28 08:20

·

جم رایگان ایرانسل 21 شهریور ارسال در : 1394/06/21 19:03

·

شارز رایگان 1شهریور ارسال در : 1394/06/01 13:47

·

سیم کارت رایگان ایرانسل 31مرداد ارسال در : 1394/05/31 13:12

·

شارژ ایرانسل 31مردادماه ارسال در : 1394/05/31 12:13

·

شارز رایگان ۲۷مرداد ارسال در : 1394/05/27 15:54

·

شارژ جدید ایرانسل مرداد ماه ارسال در : 1394/05/19 17:17

·

شارژ رایگان ایرانسل 19مرداد ارسال در : 1394/05/19 17:13

·

تخفیف ویژه شارژ همراه اول ارسال در : 1394/05/17 19:51

·

شارژ رایگان همراه اول ارسال در : 1394/05/17 19:50

·

تخفیف اینترنت ایرانسل 17 مرداد 94 ارسال در : 1394/05/17 19:48

·

جوک ارسال در : 1394/05/15 10:11

·

شارژ رایگان ایرانسل 14مرداده ارسال در : 1394/05/14 20:42

·

شارژ رایگان ایرانسل 14مرداد ارسال در : 1394/05/14 20:41

·

شارز رایگان 12 مرداد ارسال در : 1394/05/12 19:47

درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید امیدوارم با نظر دادن به مطالب به بهتر شدن این وبلاگ کمک کنید

آرشیو مطالب

لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اموزش همه چیز و آدرس javad0111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






طراح قالب
طراح قالب ملودیوس

javad0111
قدرت گرفته از : BLOGFA.COM
طراح قالب: ملودیوس